Dr. Anonymouss Anesthesiology Resident Verified Member 5+ Year Member Joined Nov 12, 2018 Messages 1,214 Reaction score 1,753 Apr 14, 2022 #1 Members don't see this ad. How did you feel after you finished step 1. If you got your score back how did you end up doing?
Members don't see this ad. How did you feel after you finished step 1. If you got your score back how did you end up doing?
I Itisnottoolate M2 5+ Year Member Joined Dec 29, 2017 Messages 152 Reaction score 166 Apr 21, 2022 #2 I just took mine and feel awful!
Dr. Anonymouss Anesthesiology Resident Verified Member 5+ Year Member Joined Nov 12, 2018 Messages 1,214 Reaction score 1,753 Apr 23, 2022 #3 Itisnottoolate said: I just took mine and feel awful! Click to expand... okay so for some positivity I felt awful too and was looking for validation. I just got my score back and passed 🙂 so keep your head up and think positive.
Itisnottoolate said: I just took mine and feel awful! Click to expand... okay so for some positivity I felt awful too and was looking for validation. I just got my score back and passed 🙂 so keep your head up and think positive.