F futurepharmD103 Full Member 7+ Year Member Joined May 5, 2016 Messages 96 Reaction score 18 Points 4,601 Sep 22, 2016 #1 Advertisement - Members don't see this ad I submitted my application about two weeks ago and it has not been verified yet. I know it can take up to four weeks but I'm still anxious. For those of you who have submitted it recently, how long did it take yours to get verified? Thanks!
Advertisement - Members don't see this ad I submitted my application about two weeks ago and it has not been verified yet. I know it can take up to four weeks but I'm still anxious. For those of you who have submitted it recently, how long did it take yours to get verified? Thanks!
R RoadRageR Full Member 7+ Year Member Joined Aug 9, 2016 Messages 51 Reaction score 6 Points 4,551 Pre-Health (Field Undecided) Sep 23, 2016 #2 mine took 3 days, but i submitted early. The traffic this time of year is probably heavier
S swimgirl16 New Member 7+ Year Member Joined Apr 24, 2015 Messages 6 Reaction score 0 Points 4,531 Pre-Pharmacy Sep 28, 2016 #3 Mine took a week and one day to be verified. I submitted it last week Tuesday and it was verified today.
Mine took a week and one day to be verified. I submitted it last week Tuesday and it was verified today.