C Conjuctiva Full Member 10+ Year Member Joined Nov 23, 2008 Messages 91 Reaction score 1 Mar 12, 2012 #1 Members do not see this ad. anyone else have that?? everything else has been retrieved but not my usmle transcripts.. which would be SUPER HELPFUL!
Members do not see this ad. anyone else have that?? everything else has been retrieved but not my usmle transcripts.. which would be SUPER HELPFUL!
A absolutproof Full Member 10+ Year Member Joined Dec 20, 2011 Messages 14 Reaction score 0 Mar 12, 2012 #2 Yes it appears that it has been delayed to reach many programs. Half of mine received, other half had not. Had a program call me for my scores. I think there's discussion in some of the other threads about it
Yes it appears that it has been delayed to reach many programs. Half of mine received, other half had not. Had a program call me for my scores. I think there's discussion in some of the other threads about it
Redrox Full Member 10+ Year Member Joined Oct 28, 2008 Messages 291 Reaction score 83 Mar 12, 2012 #3 Mine in last year's scramble were never retrieved, not ever.
Knicks Full Member 15+ Year Member Joined Aug 28, 2007 Messages 1,400 Reaction score 8 Mar 12, 2012 #4 Same here, OP.
Medstudentquest Membership Revoked Removed 15+ Year Member Joined Apr 12, 2007 Messages 972 Reaction score 3 Mar 12, 2012 #5 Redrox said: Mine in last year's scramble were never retrieved, not ever. Click to expand... Were you able to match last year?
Redrox said: Mine in last year's scramble were never retrieved, not ever. Click to expand... Were you able to match last year?