2024-2025 Western Michigan (Stryker)

This forum made possible through the generous support of SDN members, donors, and sponsors. Thank you.
IS II just now (4:21pm EST), phone interview 8/14, LM 71

Members don't see this ad.

OOS II today!! Had the phone interview at the end of September and finished secondaries mid September

Members don't see this ad :)
Anyone send a letter of interest before receiving a virtual interview? I had my phone interview months ago and silence since then.

Members don't see this ad :)
Any phone interview invites today?
In the last update email, they said that they're issuing phone invites every other week except for new years week, which I thought meant that we'd be hearing from them next week (because new years was last week) but I hope we all hear back soon

In the last update email, they said that they're issuing phone invites every other week except for new years week, which I thought meant that we'd be hearing from them next week (because new years was last week) but I hope we all hear back soon
Oh okay I see. I thought we would hear today since they took off new years week.

Does anyone know if the group activity during the interview counts towards your overall interview score?

Tbh idk, but i did send a letter of interest just going over that i enjoyed my interview and see myself as a fit at that school
Did you send it in the portal? How detailed was your letter? I’m still waitlisted but want to send an interest letter.

are there anymore phone ii that are gonna go out? they said until the end of Jan but there's really only one week left....

has anyone been rejected after a phone II yet? or is that done later in the cycle? just wondering cause during my phone II my interviewer said I would hear back in a week… idk if this is a good or bad sign

[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]]]][emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]]" data-quote="ocpremed[emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]]]]]" data-source="post: 0" class="bbCodeBlock bbCodeBlock--expandable bbCodeBlock--quote js-expandWatch">
has anyone been rejected after a phone II yet? or is that done later in the cycle? just wondering cause during my phone II my interviewer said I would hear back in a week… idk if this is a good or bad sign

My phone interviewer said the same exact thing to me and I got a virtual ii within seven days. I would take it as a good sign unless your phone interview was over seven days ago

My phone interviewer said the same exact thing to me and I got a virtual ii within seven days. I would take it as a good sign unless your phone interview was over seven days ago

oh awesome! fingers crossed! mine was just yesterday