2024-2025 Emory

This forum made possible through the generous support of SDN members, donors, and sponsors. Thank you.
Does it add a Decision tab or anything on your account to see that? Or if you are accepted it just shows up when you login to the portal?

For everyone who has already interviewed, how did you feel like the interview went overall? Any specific curveballs or advice you can give? 🙏
I have my interview this Friday and whew am I nervous

So for everyone that has interviewed and not received an acceptance, did your portal change at all showing you are either on the waitlist or rejected? Mine is still stuck on the interview page and just wanted to check and see if that is normal. Thanks!

Anyone with an LM below 70 get an II? I submitted last week of July (URM). Emory is my dream school, and I feel like since I have a lot of community service and research experience, I would be a good fit, but feeling a little discouraged :/

Anyone with an LM below 70 get an II? I submitted last week of July (URM). Emory is my dream school, and I feel like since I have a lot of community service and research experience, I would be a good fit, but feeling a little discouraged :/
LM 68, ORM, got accepted in October! It's definitely possible! Rooting for you!

Mine is just barely at 71, and I got the A in October! URM also

For everyone who has already interviewed, how did you feel like the interview went overall? Any specific curveballs or advice you can give? 🙏
I have my interview this Friday and whew am I nervous
Everyone was so nice and no one asked anything crazy! It was very chill and everyone was warm and welcoming in my experience

[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]][emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]]]][emoji[emoji[emoji6][emoji6]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6]]]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]" data-quote="Mr. Macrophage" data-source="post: 0" class="bbCodeBlock bbCodeBlock--expandable bbCodeBlock--quote js-expandWatch">
Someone from Emory views my LinkedIn once a week, I swear I thought I was going crazy

that's crazy. Hopefully it's a good thing

Does anyone know when the second look days are here? I can't find it anywhere in the portal or facebook

Next round of decisions gets mailed out Dec. 23rd. Someone mentioned earlier I believe when they have their schedule mail-out decision dates. (so like could be anywhere between 2-4 weeks at the earliest)

Last edited:
Does anyone know if Emory has AOA and if it's announced before match? Admit.org says no to both, but there's an AOA chapter listed on Emory's website.

I was also waitlisted by Emory last year! Do you mind sharing if you had any major application changes for that II?
if you mean differences between my app last year and this year, i improved my MCAT score, have way more clinical hours, and I am currently pursuing an MPH. I also sent them an update letter in late october

if you mean differences between my app last year and this year, i improved my MCAT score, have way more clinical hours, and I am currently pursuing an MPH. I also sent them an update letter in late october
Thank you!!! Sounds like you killed it. Good luck on your interview this cycle!

Hi guys, Idk if im missing it but what time do the interviews start? Do they give us the times beforehand or just day of? I am interviewing on a Friday. Thanks!