- Reaction score
- 14,991
- Resident [Any Field]
Lynch Snowy
eta:
Mayo sait pourquoi
eta:
Mayo sait pourquoi
He has been at the top of my list for the longest.
I was speaking about games in general.
Did you ever get the government call about guns?
Not sure how to feel about snowy voting mel
Same here
I'm choosing to trust someone. I've had Snowy on my sketchy list from the beginning, so it isn't a big leap of faith.
This. Mel’s role doesn’t make sense to me in light of jenjen also claiming protector. And it’s just sounds sketch...like he’s leaving something out.
Can you elaborate...trying to differentiate between what you have claimed and what Mel is claiming
Lynch Mel
Dans la définition la plus vraie du mot, les maçons ne doivent pas nécessairement être la même affiliation (mais le sont presque toujours). Ils ne peuvent tout simplement pas être mafieux. Ainsi, un maçon pourrait être un village tandis qu'un autre est un loup. Pas de transpiration. Mais c'est généralement juste dans les jeux multiballes de toute façon.
À l'exception du seul jeu auquel j'ai joué sur SDN, bien sûr. Mais c'était unique en soi.
Pas si vous jouez à un jeu aux saveurs mafieuses ou si les deux coexistent.Aren't mafia and wolves the same thing?
Pas si vous jouez à un jeu aux saveurs mafieuses ou si les deux coexistent.
Oh **** wait, I haven't seen the pile on snowy why is this happening?
Lynch Snowy
eta:
Mayo sait pourquoi
Oh merde attends, je n'ai pas vu la pile sur snowy pourquoi ça se passe?
Elle ne peut pas voter, cubs. Vous devez tous lire tous les messages de ce fil au lieu de paniquer à l'idée que je vous chevauche.@Barkley13 get out of wolfchat and vote so we know where you stand
@Barkley13 get out of wolfchat and vote so we know where you stand
I stole her vote
Did you give it to someone?
I’m unnerved by the quiet with 42 mins until close
I stole her vote
Elle ne peut pas voter, cubs. Vous devez tous lire tous les messages de ce fil au lieu de paniquer à l'idée que je vous chevauche.
It means the wolves are frozen and dont know where to go
Elle ne peut pas voter, cubs. Vous devez tous lire tous les messages de ce fil au lieu de paniquer à l'idée que je vous chevauche.
Vous êtes hilarant étant donné la position de vote que je laisse intentionnellement ouverte à vous.Keep talking. Keep digging.
Or it means they are perfectly content with things playing out how they currently are...
À qui pensez-vous parler? Je te montre tellement de pitié et de marge de manœuvre et tu veux que je te damne une fois pour toutes, n'est-ce pas?If you were concerned about Mel getting lynched as a villager you would have been on Snowy before it even came close. Even now you can easily switch to save your idol. But you wont, AM. Why not?
Or it means they are perfectly content with things playing out how they currently are...
And if she does flip wolf... youre on the wrong side of history
À qui pensez-vous parler? Je te montre tellement de pitié et de marge de manœuvre et tu veux que je te damne une fois pour toutes, n'est-ce pas?
Je sais tout, mortel.Youre SHOWING ME MERCY? DO YOU OWN THIS GAME? DO YOU KNOW THE OUTCOMES BEFORE THEY HAPPEN? IF YOU WANT ME LYNCHED BECAUSE YOU DONT LIKE ME THEN JUST DO IT ALREADY WW GODDESS
You keep doing that until we run out of nexts. Which will probably be soonThen we are wrong and live to fight another day. I'm willing to go here as it stands, and if snowy flips village, then I know where to go next.
Ya know I would’ve voted with you today 😛I get to choose where it goes
How bout we don't?Contingency Lynch cub
Contingency Lynch cub
Et si on faisait?How bout we don't?
Et quelle raison est-ce et pourquoi ne peut-il pas le dire lui-même? J'imagine, compte tenu des circonstances, qu'il serait sur la lune et qu'il communiquerait rapidement avec une énergie renouvelée pour voir un loup lynché sur lequel il était. On ne me dit absolument rien. Pourquoi est-il triste?I have good reason to believe that this is the wrong vote
Et quelle raison est-ce et pourquoi ne peut-il pas le dire lui-même? J'imagine, compte tenu des circonstances, qu'il serait sur la lune et qu'il communiquerait rapidement avec une énergie renouvelée pour voir un loup lynché sur lequel il était. On ne me dit absolument rien. Pourquoi est-il triste?
La viande de ce que j'ai contre vous sera dans mon message suivant. 😉Is this really all you have left against me?
Tu es pathétique.
La viande de ce que j'ai contre vous sera dans mon message suivant. 😉
That snowy lynch doesnt happen without me and jen by extension. Mel comes on trying to save face and adds to the vote, village or not. If you think youre going to get people to lynch me at this point then you have lost your ****ing mind. Goodnight.